آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار اپل خوردن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار اپل خوردن

اپل با طعم خوب و تغذیه غنی است که توسط بسیاری از مردم دوست، آن را نیز یکی از میوه های مورد علاقه بیمار به بیماری کلیوی. اما آن واقعا خوب به آنها؟

هنگامی که مردم به بیماری های کلیوی، پزشکان همیشه به آنها گفت به خوردن میوه و سبزیجات تازه بیشتر است. بسیاری از مردم می دانند که موز و پرتقال سرشار از پتاسیم است، بنابراین به منظور جلوگیری از Hyperpotassemia، آنها سیب به عنوان غذاهای خود را انتخاب کنید. سیب می تواند کمک به کاهش میزان گرفتن سرد اما شما به باور ندارد، علاوه بر پتاسیم آن را نیز سرشار از قند است، بنابراین بیمار مبتلا به بیماری کلیوی، به ویژه آنهایی که جدی باید آن را بخورم. در غیر این صورت، کلیه و قلب شما ممکن است صدمه می بینند.

حالا شما می دانید که همه میوه خوب به بیماران هستند، شما نیاز به توجه به آنها. به جز موز، پرتقال و سیب، شما نیز باید هندوانه بیش از حد خوردن، خرمالو (که سرشار از آب است، ممکن است ادم و اسهال را تشدید) (آن است که مناسب برای بیماران مبتلا به یبوست با توجه به آن را در غنی تانن است که می تواند باعث بدتر شدن است یبوست)، هسته میوه جات (بعد از خوردن بیش از حد از آن، افراد ممکن است سرگیجه، ضعف، افت فشار خون و غیره) سقوط کرد. اگر شما برخی از علائم دیگر، شما باید میوه ها با توجه به شرایط خود را انتخاب کنید. اگر شما نیاز به هر گونه کمک در انتخاب مواد غذایی، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما مشورت کنید. ما اطلاعات شما را به صورت رایگان می خواهید فراهم می کند.

از بالا ما می دانیم که بیمار مبتلا به بیماری کلیوی باید سیب بیش از حد، به ویژه بیماران مبتلا به دیابت و Hyperpotassemia بخورند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: